Mari Beli Buku!

Rabu, 20 Mei 2015

UPDATED - SOLD! Siri Preloved 1 - Laxine by Neng Geulis

Assalamualaikum,

Saya ada sehelai Instant Shawl (semi instant dan perlu lilit) untuk dijual. 

Dibeli secara online dari Neng Geulis Hijab yang modelnya adalah selebriti Raisyah Rania (Felixia Yeap).

Harga ketika dibeli adalah RM79. Saya sudi untuk menjualnya dengan harga RM45. Postage RM7.

Ada la dalam 5-6 kali pakai dan beberapa kali basuh...tetapi masih dalam keadaan baik, tidak koyak, tidak ada apa-apa defect, tidak luntur, tidak tetas, tidak terbakar dek iron dan secara umumnya, keadaannya masih sama seperti mula-mula dibeli. Cuma dah tak ada bau kedai la.

Warna Dark Blue (chiffon) with Grey Inner (Cotton). Lebih kurang macam kat bawah ni. Tapi the other way around la...inner grey n shawlnya dark blue. Source from Neng Geulis. Tapi saya heran kenapa dah tak ada shawl Laxine kat website skrg? Dah discontinue ke ape? 



Reason nak jual : 

1) Saya tak pandai nak kemudikan shawl nih...walaupun katanya instant, tapi agak lama juga saya bersiap depan cermin tapi tak siap-siap...hew2..

2)  Saya rasa shawl ni tak sesuai dengan muka saya. Apesal orang lain pakai cantik je? Ni nak marah ni. Serius jeles tengok orang-orang dalam grup fb pakai kemain cantik dengan mcm2 stail, juntai sana, tarik sini, berkibar sana, berkibar sini. Agak lama juga saya berada dalam state of denial...dan cuba menyelidiki tutorial pemakaiannya di internet...namun akhirnya saya akur. Saya memang takde tokoh untuk menjadi secantik Raisyah Rania.

Sesiapa yang berminat (Serious buyer only) boleh lah WhatsApp saya di 017-3862400 untuk kita berurusan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan