Mari Beli Buku!

Jumaat, 22 Mei 2015

Updated: SOLD! - Siri Preloved 2 - Poplook Avery Lace Sleeves Blouse in Mustard

Peh...panjangnye nama! Ok untuk siri preloved kali ini saya bawakan sehelai blouse daripada Poplook. Tak pernah pakai lagi, tak pernah basuh. Tapi tag dah xde la. Condition memang tiptop.





Color : Mustard
Size : XL
Original Price : RM74
Letting go at price : RM70

Kenapa nak let go? Sebab saya terbeli saiz besar. Sbenarnya b4 tu dh beli kids punya untuk anak. Tapi yang dewasa nyer dah abis stok. So saya tunggu la dia restok. Punya lama tunggu, bila dah ada cepat je sold out. Tinggal XL je. Nak taknak beli gak sebab nak sedondon dengan anak punya pasal. Mase tu saya fikir, ah aku pun tidaklah sekurus mana, ok je kot beli XL.. sekali bila sampai...sebenarnya memanglah ok, tapi labuh tang tangan pastu bahu jatuh sket la. Trus rase x syok nak pakai.

Jadi daripada terbiar je baiklah saya jual. Sape2 berminat bolehlah WhatsApp 0173862400 untuk kita berurusan.

Ini gambar keadaan sebenar.  Tudung adalah koleksi AmnaShawls yang awesome.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan